top of page

Procedura privind primirea si solutionarea petitiilor

​

 

  Politica LOYALTY INSURANCE-REINSURANCE privind rezolvarea petitiilor este de solutionare pe cale amiabila, reciproc avantajoasa si durabila a acestora, pentru ca dvs., clientii sa fiti intotdeauna multumiti.

​

  Orice persoana fizica sau juridica, daca se considera vatamata in drepturile sale (recunoscute de lege / prevazute prin contractul de asigurare, sau prin refuzul nejustificat de a-i fi rezolvata cererea referitoare la un drept) se poate adresa companiei noastre pentru recunoasterea respectivului drept si recuperarea pagubei.

​

  Pentru rezolvarea problemei dumneavoastra, puteti opta pentru una din urmatoarele modalitati de a transmite o petitie:

  • depunerea direct la sediul societatii situat la adresa:Calea Rahovei 266-268, corp 60 et. 1, Bucuresti, Sector 5, Romania

  • prin e-mail, la adresa  office@loyaltyinsurance.ro;

​

  Toate petitiile sunt inregistrate in registrul unic de petitii, indiferent de modalitatea de primire a acestora: prin registratura, prin posta electronica, prin sistemul on-line. Pentru petitiile primite prin una din modalitatile mai sus-mentionate, LOYALTY INSURANCE-REINSURANCE va transmite un raspuns oficial la adresa indicata de catre petent (prin e-mail sau prin Posta Romana).

​

  Termenul de solutionare a petitiei este de maxim 30 zile calendaristice, de la data inregistrarii petitiei, conform prevederilor Normei Autoritatii de Supraveghere Financiara  nr. 24/2014.

​

IMPORTANT : Nu se inregistreaza petitiile sau reclamatiile telefonice

​

  Petitiile anonime sau cele care nu contin datele de identificare a petentului (nume, prenume, adresa, date contact) nu se iau in considerare si se claseaza, cu mentiunea “LIPSA DATE PETENT”.

​

  Pentru solicitari de informatii privind stadiul unei petitii ne puteti contacta la:

office@loyaltyinsurance.ro

+4 031 437 93 65

financial-newspaper-page-2654082.jpg
bottom of page